My vám vyjdeme vstříc

My vám vyjdeme vstříc

Nejsme jen tak obyčejný e-shop se zastaralými pravidly, nevstřícnými gesty či nevhodnými komentáři. Jsme kolektiv složený především z ženské a něžné síly a snažíme se plnit všechny vaše potřeby a přání. Nikomu nic nevnucujeme, pokud se vám náš produkt líbí, nakupujte. Pokud máte nějaké pochybnosti či dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Dobrý obchodník se samozřejmě snaží prodat své zboží, ale především reaguje na potřeby svého zákazníka.

Proto vám přinášíme pravidelné články na blog na různá témata - Vánoce, Velikonoce, Nový rok, Valentýn, atd. Můžete se nechat inspirovat i pravidelnými newslettery, které vám zasíláme dvakrát za měsíc do e-mailů. V případě nejasností či otázek, stačí jen zvednout telefon nebo napsat na on-line chat a za malý moment můžete čekat naši odpověď. Můžeme se také pochlubit tím, že náš e-shop je na Heuréce doporučován 98% zákazníků. Což nás velmi těší a vážíme si vaší přízně. 

Chodí nám spousta otázek, například ohledně zapínání náušnic. Občas si koupíte náušnice, ale nevyhovuje vám zapínání na afroháček nebo se vám původní zapínání opotřebuje či rozbije. Pro tyto případy nabízíme stříbrnou či ocelovou klapku, kterou vám můžeme za stávající zapínání snadno a rychle vyměnit.

Klapka

Tady se můžete podívat na naše produkty, které lze zakoupit s afroháčkem nebo klapkou:

1.) Stříbrné náušnice s oblíbeným modrým opálem a stromem života pro vaši každodenní krásu i ochranu.

 

2.) Objevte kouzlo léčivých minerálů a dopřejte si tyto kouzelné rubínové náušnice s rudou barvou.

Rubínové náušnice Rubínové nášunice

3.) Stříbrné náušnice s léčivým kamenem larimar, který má krásnou modrou barvu.

Larimar Náušnice larimar

Podívejte se na celou naši nabídku náušnic s afroháčkem nebo klapkou.

Co umíme na jedničku?

  1. Ochotně vám porodíme a jsme k dispozici celou naši pracovní dobu.
  2. Odesíláme zboží okamžitě, nic u nás neleží celý den. 
  3. Fotíme vlastní produktové a kreativní fotky, aby zákazník přesně věděl, co kupuje.
  4. Ke spokojenosti našich zákazníků vyřídíme jakoukoliv reklamaci.
  5. Seženeme zákazníkovi i produkty, které v nabídce nemáme.

Řídíme se spíše heslem "Náš zákazník, náš partner". Domníváme se, že je mnohem efektivnější a příjemnější, když zákazník má svého partnera, kterému může důvěřovat a obrátit se na něj s problémem. Je to mnohem přínosnější a přátelštější řešení pro obě strany.

Váš tým Aranys