Reklamační řád

Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodu lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně (např. e-mailem - info@aranys.cz).  Je-li zboží zasíláno poštou, doporučujeme ho opatřit vhodným obalem, aby nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné. Spolu s vrácením zboží je třeba také prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího např. přiložením kopie prodejního dokladu, záručního listu, certifikátem pravosti či jiným hodnověrným způsobem. Před odesláním zboží doporučujeme sdělit případný záměr zboží reklamovat e-mailem na info@aranys.cz, nebo telefonicky (733 515 034, 736 119910), neboť mnohdy se setkáváme s reklamacemi, kdy zboží netrpí vadou, nýbrž běžným opotřebením ztrácí funkčnost (např. uvolněné zapínání na náušnicích, které lze velmi snadno svépomocí opravit).

Místo uplatnění reklamace - kamenný obchod: 
ARANYS, Wilsonova 18,  750 02  Přerov

Prodávající nebo jím pověřený pracovník posoudí reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby, potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pokud si přejete odstoupit od smlouvy, doporučujeme použít náš formulář:

Odstoupení od smlouvy

REKLAMAČNÍ LIST