Vrácení a reklamace

Reklamační řád

Fakturační adresa neslouží jako poštovní. Pro vrácení či reklamaci prosím používejte adresu: ARANYS, Wilsonova 18, 75002 Přerov

Místo uplatnění reklamace
kamenná prodejna: 

ARANYS
Wilsonova 18 
750 02  Přerov

Pokud dodané zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodu lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně (např. e-mailem - info@aranys.cz).  Je-li zboží zasíláno poštou, doporučujeme ho opatřit vhodným obalem, aby nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné. Spolu s vrácením zboží je třeba také prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího např. přiložením kopie prodejního dokladu, záručního listu, certifikátem pravosti či jiným hodnověrným způsobem. Před odesláním zboží doporučujeme sdělit případný záměr zboží reklamovat e-mailem na info@aranys.cz, nebo telefonicky (733 515 034, 736 119910), neboť mnohdy se setkáváme s reklamacemi, kdy zboží netrpí vadou, nýbrž běžným opotřebením ztrácí funkčnost (např. uvolněné zapínání na náušnicích, které lze velmi snadno svépomocí opravit).

Záruka vrácení peněz se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno či vyrobeno na přání zákazníka, podle Občanského zákoníku č.40/64 § 53 odstavec 8. Při vrácení zboží budou účtovány výrobní náklady šperku.

Prodávající nebo jím pověřený pracovník posoudí reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby, potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

Pokud si přejete odstoupit od smlouvy, doporučujeme použít náš formulář:

Odstoupení od smlouvy

REKLAMAČNÍ LIST

Recenze od našich zákazníků

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.

Další recenze od zákazníků

Online platby kartou

Rychlé a zabezpečené
platby online

E-mail pro zákazníky

info@aranys.cz
(po-pá 8-16)

Linka pro zákazníky

+420 736 119 910
(po-pá 8-16)

Garance kvality a spokojenosti

potvrzená 
Puncovním úřadem

Zpět na začátek